۰
راز دنت

بهترین برند های باندینگ دندانپزشکی

مواد باندینگ دندان

مواد باندینگ دندان نوعی مواد رزینی هستند که روی سطح دندان قرار می گیرند. این مواد مطابق با رنگ دندان هستند و توسط نور کیورینگ سفت می شوند و به دندان می چسبند. از مواد باندینگ برای ترمیم دندان های ترک خورده یا شکسته، پر کردن فاصله بین دندان ها و بهبود ظاهر و شکل دندان ها استفاده می شود. باندینگ های دندان توسط برند های گوناگون و ویژگی های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و برتری هایی نسبت به یکدیگر دارند.

 

برند های بادینگ دندان

در میان انواع برند های باندینگ دندانپزشگی که در بازار ایران موجود است این برند ها از محبوبیت بیشتری در میان پزشکان برخوردار هستند. این برند ها به ترتیب اولویت نیستند.

باندینگ بیسکو Bisco

باندینگ بیسکو ساخت کشور آمریکا می باشد. این باندینگ یک باندینگ نسل 8 است و به اسم باندینگ یونیورسال بیسکو در فروشگاه رازدنت عرضه می شود. این باندینگ با تمامی مواد دوال کیور، لایت کیور، سلف کیور سازگار است. این باندینگ مزایای بسیاری را نسبت به سایر مواد باندینگ ارائه می دهد.

باندینگ اف جی ام FGM

باندینگ برند FGM از دیگر باندینگ های برتر در حوزه دندانپزشکی است. این برند 2 باندینگ با نام های باندینگ یونیورسال FGM که از نسل 8 می باشد و باندینگ امبر FGM که یک باندینگ نسل 5 می باشد.به بازار ارائه کرده است. این باندینگ محصول کشور برزیل می باشد. هر دوی این محصولات جز پرمصرف ترین برند های باندینگ در ایران می باشند.

باندینگ کولزر Kulzer

باندینگ برند کولزر ساخت کشور آلمان است. این بتدینگ استحکام بالا و استفاده آسانی دارد. این برند 3 باندینگ با نام های باندینگ نسل هشتم کولزر، باندینگ نسل پنچم کولزر ( Kulzer Gluma Bond 5) و باندینگ نسل 5 کولزر - Kulzer gluma2 bond به بازار عرضه کرده است.

برند سارمکو Saremco

یک دیگر از باندینگ هایی که در بازار تقاضای زیادی برای آن وجود دارد باندینگ سارمکو است. این باندینگ ساخت کشور سوییس است. کیفیت بالای این باندینگ در تمام تمام کشور ها ثابت شده است و این برند را به یکی از شناخته شده ترین برند های حوزه مواد دندانپزشکی تبدیل کرده است. باندینگ نسل 8 سارمکو و باندینگ نسل 5 سارمکو محصولات برند سارمکو در حوزه باندینگ دندان هستند.

برند مستردنت Masterdent

باندینگ نسل پنچم مستردنت یکی از محصولات این برند آمریکایی است. راحتی در استفاده و عدم نیاز به ترکیب کردن از ویژگی های این باندینگ است.

برند جی سی Gc

یکی دیگر از بهترین برند های دندانپزشکی برند جی سی ساخت ژاپن است. این باندینگ نسل هشت قابل استفاده برای تمامی رستوریشن های مستقیم و غیر مستقیم است.

تمامی این برند ها از بهترین برند های باندینگ دندان هستند که در حال حاضر توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی این برند ها برند های مطرح جهانی هستند و آوازه ای چندیل ساله در حوزه دندانپزشکی دارند. در این میان برند های دیگه نیز وجود دارند که از نظر کیفیت و کارایی به پای این برند ها می رسند.

سایر برند های باندینگ دندان

  • باندینگ مروابن
  • باندینگ هامرز
  • باندینگ نیک درمان
  • باندینگ کبالت
  • باندینگ متا
مطالعه بیشتر​
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش